Despre Gigi Becali


Se cunoaste faptul ca Gigi Becali este un personaj avid dupa putere, si ca in tinerete a avut afinitati pentru marea rivala Dinamo. Sa pricepeti mai usor unde bat va spun o vorba rostita si facuta publica peste ani de Mitica Dragomir: ''Gigi daca pui mana pe Steaua esti mai tare decat presedintele tarii''. Datorita caracterului si intereselor personale Gigi Becali este tip conflictual. Niciodata nu s-a ferit de clinciuri verbale televizate cu Mitica Dragomir, Victor Piturca, Gheorghe Hagi, si altii. Din aceste show-uri mediatice s-au nascut multe semne de intrebare despre evenimentele din ianuarie 2003 petrecute la conducerea Stelei. Fortand nota si tinand cont ca de fiecare data gura pacatosului adevarat graieste, in incheiere citez din memorie. Daca memoria nu-mi joaca feste. ''Bai oligofrenule, tu ai furat Steaua, si eu impreuna cu Piturca ti-am fost complice''. Mitica Dragomir intr-un clinci verbal cu Gigi Becali in direct la televiziunea OTV, intr-o emisiune moderata de Dan Diaconescu. Mobilul conflictului era imparteala banilor din drepturile tv ale campionatului. ''Pe omul care eu l-am adus la Steaua si l-am introdus in familia Stelei, astazi m-a umilit si m-a dat afara din casa mea'', Gheorghe Hagi in conferinta de presa prin intermediul careia si-a anuntat demisia din functia de antrenor principal al Stelei. Este stiut faptul ca multa vreme cei doi (nas si fin) au fost la cutite. Nu o data au fost situatiile in care Gigi Becali la atacat la baioneta pe Hagi. Acuzandu-l ca incearca sa stranga semnaturi de la membrii fondatori pentru ai fura clubul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu